poniedziałek, 25 listopada 2013

Welcome to my magic life

Czeo..
Nazywam się Lena i większość z Was już mnie pewnie zna :)  Prowadziłam przedtem mnóstwo innych blogów, ale nie doszłam nawet do  15 rozdziału na żadnym blogu! Moje uczucia do Harryego już trochę zmalały ale postanowiłam utrzymywać mój były ,,związek'' :) Nowy rozdział pojawi się jutro i rozpocznie się najprawdopodobniej Bitwą o Hogward. Ten blog będzie o Remusie, Tonks i małym Tedzie :) Rozdziały powinny pojawiać się co dwa tygodnie. Mam bardzo mało wolnego czasu więc to dlatego :/ Zapraszam :-)
Lencia

1 komentarz:

  1. Ojej! Nawet nie wiesz jak długo szukałam jakiegoś bloga właśnie w tym temacie. Bo o początkach związku Remusa i Tonks jest dużo historii, ale tych o tym, co działo się po Bitwie o Hogwart jest jak na lekarstwo. Cieszę się, że podjęłaś ten temat. Na pewno będę tu zaglądać.
    Tylko ma nadzieję, że wytrzymasz trochę dłużej niż te piętnaście rozdziałów. O wiele dłużej.
    Pozdrawiam i czekam na nowy rozdział
    PS. Za kogo ty mnie uważasz? Myślisz, że po trzech latach pisania bloga uśmierciłabym moich ulubionych bohaterów?!

    OdpowiedzUsuń